הזמנת טיסה בנקודות – איך זה מתבצע

רוצים לארגן אירוע על רמה? אצלנו תמצאו את הציוד הכי איכותי להשכרה!
התקשרו עוד היום ונארגן אתכם!
תוכן עניינים

חברות אשראי רבות מחפשות דרכים כיצד למשוך אליהן לקוחות שיזמינו את הכרטיס שלהן. הן עושות זאת באמצעות תנאים אטרקטיביים, הן בכל מה שקשור להחזקת הכרטיס, הן בכל מה שקשור לתנאי עסקה, עמלות, ריביות ועוד.

אחת הדרכים בעזרתן חברות אשראי מבקשות למשוך אליהן לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים, היא באמצעות הטבות שונות שהן מספקות דרך הכרטיס. בין אם זה באופן כללי ובין אם זה באמצעות כרטיסים ייעודיים המאפשרים לקבל הטבות והנחות ספציפיות בעסקאות שונות. לדוגמא, כל מה שקשור לנושא של הזמנת כרטיסי טיסה.

אחת הדרכים הפופולאריות ביותר בעזרתן חברות אשראי פועלות, היא הזמנת טיסה בנקודות. כלומר, הלקוח מבצע עסקאות בעזרת כרטיס אשראי שברשותו, ובתמורה החברה מעניקה לו נקודות. הוא יכול לצבור כמות נקודות בעזרתן יתאפשר לו לרכוש כרטיסי טיסה במחירים מוזלים. כך הוא יכול לטוס לחו"ל הרבה יותר ובמחירים אטרקטיביים. במקום לשלם את מלוא מחיר הכרטיס, הוא משלם חלק ממנו.

חשוב לציין, האופציה של הזמנת טיסה בנקודות מאפשרת ללקוח גם להזמין חדרים בבית מלון ביעד. כלומר, החברה מציעה לו לא רק אפשרות לרכוש כרטיסי טיסה אלא גם להזמין לילות בבתי מלון בעזרת נקודות. ביחד, זה מאפשר לו ליהנות מחסכון משמעותי על הוצאות הנסיעה.

למה משתלם להשתמש באופציה הזאת?

כל אחד מאיתנו, בצורה כזו או אחרת, משתמש בכרטיס אשראי לעיתים תכופות לביצוע עסקאות שונות. בין אם אלו עסקאות פרונטאליות ובין אם אלו עסקאות אונליין. אם חברת האשראי מאפשרת לקבל בתמורה לעסקאות אלו נקודות, אזי שאפשר להרוויח מכך ולא רק לבצע הוצאה.

להבדיל ממקרים אחרים בהם חברת אשראי מספקת נקודות עבור עסקאות, אזי שבמקרה של הזמנת טיסה בנקודות, מדובר על אופציה שיכולה לחסוך הרבה מאוד כסף ללקוח וגם יכול לשרת אותו באופנים שונים. למשל, אם מדובר בלקוח עסקי שנוסע לחו"ל לעיתים תכופות, הרי שהשימוש באופציה זו תהיה הרבה יותר משמעותית ותדירה עבורו. זה יכול לייצר הנחה משמעותית בהיבט פרקטי ולא הנחה ברכישת מוצרים ופריטים שאין לו צורך בהם.

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים כרטיס?

חשוב לדעת, לא כל כרטיס אשראי מאפשר הזמנת טיסות בנקודות ולא כל אחד בהכרח יכול להזמין כרטיס כזה. יש לבדוק היטב מה הן הדרישות של חברת האשראי, אילו סוגי עסקאות נכללות בתנאים המאפשרים לצבור נקודות ולהזמין טיסות, באילו סכומים מדובר ובאיזה טווח זמן אפשרי להשתמש בנקודות.

חשוב לשים לב, גם לתנאים אחרים הקשורים לעסקאות, בין אם זה קרדיט, ריביות, עמלות וכן מה הם דמי הכרטיס. אחרי שעושים סיכום של כלל הנקודות, אז אפשר לדעת, האם משתלם להזמין כרטיס כזה וכיצד נכון להשתמש בו, בשביל לצבור נקודות בעזרתן יהיה אפשר לרכוש כרטיסי טיסה במחירים מוזלים.

הזמנת טיסה

עוד לא השארתם פרטים? האירוע כבר מתקרב..

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

אנחנו מתמחים בהשכרת הציוד הכי חדש ואיכותי לאירועים!

  • מגוון אוהלים והצללות המתאימים לכל מזג אוויר אפשרי
  • מגוון סוגי ריהוט שונים המתאימים לכל סוג אירוע
  • גנרטורים בכל הגדלים המתאימים לכל אירוע
  • מצננים שיאפשרו לכם להרים אירוע גם ביום הכי חם בשנה!
  • וכמובן ציוד הגברה הכי איכותי שיש

עם השנים הפכנו לחברה המובילה בישראל וצברנו כבר מאות לקוחות שהרימו אירועים מעולים בזכות הציוד האיכותי שלנו!

רוצים להיות רגועים בכל הנוגע להשכרת הציוד לאירוע? השאירו פרטים וניצור אתכם קשר הכי מהר שנוכל :)

הזמנת טיסה
מתכננים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

Brit Milah equipment rental
בלוג
ציוד חיוני לטקס ברית מילה

בישראל יש לטקס ברית המילה משמעות תרבותית ודתית עצומה. זוהי מסורת אהובה המסמלת את כניסתו של ילד זכר לאמונה היהודית. כדי להבטיח חוויה בלתי נשכחת ואותנטית, משפחות מחפשות לעתים קרובות את הציוד הדרוש לאירוע חשוב זה. השכרת ציוד לברית מילה הפכה לבחירה פופולרית, המאפשרת למשפחות לשמור על המסורת תוך הימנעות מעול רכישת פריטים יקרים שניתן להשתמש בהם פעם אחת בלבד.

למאמר המלא >>
Small event rentals
בלוג
המדריך להשכרת ציוד לאירועים קטנים

תכנון אירוע מוצלח דורש התייחסות מדוקדקת של היבטים שונים, לרבות הציוד הדרוש. השכרת ציוד לאירועים קטנים בישראל יכולה להיות פתרון נוח וחסכוני. מדריך זה נועד לספק לכם סקירה מקיפה של תהליך השכרת הציוד, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה ויעילה.

למאמר המלא >>
השכרת ציוד לימי הולדת בישראל

תכנון מסיבת יום הולדת יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר במציאת הציוד המתאים כדי להפוך את החגיגה שלכם לבלתי נשכחת. כאן נכנסים לתמונה שירותי השכרת ציוד לימי הולדת שלנו בישראל. בין אם אתם עורכים התכנסות קטנה או אקסטרווגנזה בקנה מידה גדול, יש לנו את כל מה שאתם צריכים כדי ליצור את האווירה המושלמת ולהבטיח אירוע מהנה לכולם.

למאמר המלא >>
Holiday Equipment Rental Israel
בלוג
השכרת ציוד לקראת החגים בישראל

כשאתם מתכננים את החופשה שלכם בישראל, אל תשכחו להתכונן להרפתקאות בלתי נשכחות. בין אם אתם חוגגים את ראש השנה או את פסח, הציוד המתאים יכול לעשות את כל ההבדל ביצירת זיכרונות מתמשכים. עם שירותי השכרת ציוד הזמינים בכל הארץ, תוכלו למצוא בקלות את כל מה שצריך לחווית נופש מרגשת ומהנה.

למאמר המלא >>

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!